sábado, 21 de novembro de 2015

CRISTO REI. EVANXEO.

Solemnidade de Noso Señor Xesucristo, Rei do Universo.
Evanxeo Xn 18, 33b-37


Entón entrou Pilato outra vez no pretorio, chamou por Xesús e preguntoulle:
- Es ti o Rei dos xudeus?
Xesús respondeu:
- Dilo ti pola túa conta ou dixéroncho outros de min?
Pilato replicou;
- E logo son eu xudeu? A túa xente e os sumos sacerdotes entregáronte a min: que fixeches?
Xesús contestoulle:
- O meu reino non é deste mundo; se deste mundo fose, os meus oficiais loitarían para que ninguén me entregase ós xudeus; pero o meu reino non é de aquí.
Díxolle entón Pilato:
- Logo ti es o Rei?
Xesús respondeu:
- Tal como o estas diciendo, eu son Rei: para iso nacín e para iso vin ó mundo, para dar testemuño da verdade; todo o que está aberto á verdade, escoita a miña voz.

Ningún comentario:

Publicar un comentario